Voorbereiding

26 december 2018 - Beetsterzwaag, Nederland

Dag lieve volgers,

Wat waren we blij met de maandag voor kerst en de kerstdagen. De fietsen ingepakt(viel nog niet mee) en wat moeten we allemaal mee? We hebben gelukkig nu alles klaar en op enkele kleine dingetjes zijn we nu helemaal gereed voor onze reis. We hebben er ongelofelijk veel zin in en na bijna een jaar (vooral Grietje😘) voorbereiding zijn we nu bijna zover. Komende zaterdag stappen we om 21.30 in het vliegtuig en komen 14.30 Thaise tijd aan in Bangkok. Nog twee dagen beiden werken en overdragen en dan (eindelijk) op naar Azië. Wordt vervolgd....................

1. HarriΓ«t:
    26 december 2018
    Fijn jullie nog uitgebreid gezien en gesproken te hebben vandaag. De volgende keer zijn jullie al weer terug. In de tussentijd: heel erg genieten van jullie reis en veel belevenissen delen graag 😘
  2. Franke Kooijker:
    26 december 2018
    Goede reis, en geniet ervan.
  3. Jettie:
    28 december 2018
    He he, eindelijk vakantie. Jongens ga genieten, pas op jezelf en op elkaar. Goede reis. heel veel liefs
  4. Foekje:
    En het gaat los! Heel veel plezier ☺
  5. Gerda Wernsen:
    28 december 2018
    Door jullie te volgen, ga ik stiekum ook een beetje mee op vakantie. Goede reis
  6. T Procee:
    29 december 2018
    Fijne vakantie en een goede vlucht. Geniet ervan.
  7. Marcia:
    Heel veel plezier en op naar een bijzonder 2019 πŸ₯‚
  8. Nadja:
    29 december 2018
    Een hele fijne reis voor jullie! Geniet van het land, het fietsen en elkaar!! Tot in 2019!πŸš΅πŸ»β€β™‚οΈπŸš΅πŸ»β€β™€οΈβœˆοΈπŸ₯‚
  9. MJ:
    29 december 2018
    Heel veel plezier samen! Geniet van deze onvergetelijke reis.
    ✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️
    πŸš΅β€β™‚οΈπŸš΄β€β™€οΈπŸš΅β€β™‚οΈπŸš΄β€β™€οΈπŸš΅β€β™‚οΈπŸš΄β€β™€οΈπŸš΅β€β™‚οΈπŸš΄β€β™€οΈπŸš΅β€β™‚οΈπŸš΄β€β™€οΈπŸš΅β€β™‚οΈπŸš΄β€β™€οΈπŸš΅β€β™‚οΈ
  10. Bas:
    30 december 2018