Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
173

Over ons

Wij zijn Klaas en Grietje, ons vorige reisverslag is van onze fietstocht van Bangkok naar Ho Chi Minh in 2019 (Thailand, Cambodja en Vietnam).

Inmiddels zijn we 5 jaar verder en ouder (64 en 54 jaar). Door een niet nader te noemen virus konden we helaas de afgelopen jaren niet onze gewenste reis door Thailand en Laos maken en ook nu was het nog even spannend of we wel of niet konden vertrekken. Maar nu is het dan eindelijk weer zover. Vanaf 23 november 2023 vertrekken wij voor 9 weken naar Thailand en mogelijk Laos om een stukje te gaan fietsen (doel is 2.500 km, maar dat is niet een doel op zich) en deze nieuwe gebieden te verkennen. Volg ons op deze blog en hopelijk genieten jullie dan een beetje met ons mee. Veel leesplezier!

Over onze reis

Een reis van Thailand/Chiang Mai via mogelijk Laos weer naar Thailand/Bangkok. We weten nog niet hoe de route er precies uit komt te zien, maar dat zal gaandeweg wel duidelijk worden. We weten inmiddels dat je nog zoveel kunt plannen, maar dat de werkelijkheid toch altijd anders uitpakt.... We laten het maar over ons heen komen.  We weten in ieder geval dat de terugreis gepland staat op 25 januari vanaf Bangkok.

Bezochte landen

Wij hebben 38 landen (15%) bezocht:

Barbados, België, Cambodja, Cuba, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Iran, Italië, Kroatië, Laos, Libië, Luxemburg, Macedonië, Maldiven, Marokko, Mexico, Monaco, Myanmar, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.