Reacties
Reacties 1 - 50 van 263
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Sylvia | Wat een gave reis Grietje! En Klaas natuurlijk. Een… | 24 jan. '24 |
| Remco | Superleuk geschreven en erg mooi om jullie goede ervaringen… | 24 jan. '24 |
| Hetty | Heel leuk om op deze manier, op afstand, mee te genieten… | 24 jan. '24 |
| Annelies en Geert | Kom goed thuis en geniet verder...... | 23 jan. '24 |
| Maartje | Wat een fantastich mooie reis hebben jullie gemaakt.… | 23 jan. '24 |
| Sense hofstede | Wat een prachtige reis Fijn om jullie weer te zien,… | 23 jan. '24 |
| Heit en Mem | Fijn dat jim sa genietsje kinne. It is prachtich om… | 23 jan. '24 |
| Erwin | Was superleuk om elke keer jullie avonturen te lezen! | 23 jan. '24 |
| Carola | Dank jullie wel dat ik een stuk” mee mocht reizen”.… | 23 jan. '24 |
| Stefan Leferink | Bedankt voor de mooie verhalen! Goede terugreis gewenst… | 23 jan. '24 |
| Aukje | Mooi om sa mei jimme mei te lezzen! Goeie reis werwerom… | 23 jan. '24 |
| Jan en Janny | Mooi om mee tereizen. Wat een belevenis. Hele voorspoedige… | 23 jan. '24 |
| Marcia | Genoten van jullie verhalen. Ook ik ga de avonturen… | 23 jan. '24 |
| Sense hofstede | Een prachtige reis. Kun je een mooi fotoboek van maken… | 23 jan. '24 |
| Greetje. | Wat een fantastiche reis. Fijn dat wij it mei belibjen… | 23 jan. '24 |
| Carola | Fewoon aan de Self Tan | 20 jan. '24 |
| Annelies en Geert | Wat zal dat een verandering worden wanneer jullie… | 19 jan. '24 |
| Heit en Mem | Sa te hearren ferhaaste jim jim net. Foar de kommende… | 19 jan. '24 |
| Carola | Wat een mooi avontuur weer. Stoere friezen zijn jullie.… | 19 jan. '24 |
| Irene | Mooie verhalen in te lezen. We willen nu natuurlijk… | 16 jan. '24 |
| Annelies en Geert | Wat een mooie verhalen ! Blijf alert op jullie eten… | 15 jan. '24 |
| Greetje. | Super leuk dit alldearvte leazen. Goeie thûs reis.… | 14 jan. '24 |
| Marcia | Wat een heerlijke avonturen Grietje en Klaas. Geniet… | 14 jan. '24 |
| Aukje | Weer erg leuk om jullie verhalen te lezen. Lekker… | 14 jan. '24 |
| Ineke De boer | Zooooo, wat ongelooflijk mooi schrijven jullie je… | 14 jan. '24 |
| Klaaske Hijma | Ik smul der wer fan!! Goeie reis fierder...... | 7 jan. '24 |
| Heit en Mem | wat wer in mooi ferhaal. Kr. | 7 jan. '24 |
| Natascha | Een mooi jaar voor jullie. Geniet er nog van😀 | 3 jan. '24 |
| Sense hofstede | Het is hier nu 22 uur weer een hele dag regen,,vanmorgen… | 2 jan. '24 |
| Marcia | Gelukkig nieuwjaar Klaas en Grietje. Een mooi fietsjaar… | 1 jan. '24 |
| Fam van der woude | Jullie ook gelukkig nieuwjaar!!! en alle goeds voor… | 1 jan. '24 |
| Annelies en Geert | Jullie ook......gezondheid voor altijd !! | 1 jan. '24 |
| Harriët | Mooie en bijzondere belevenissen. Leuk om te lezen… | 1 jan. '24 |
| Irene | Wat een mooie verhalen weer. En gelukkig stopt het… | 1 jan. '24 |
| Appie en Antje | Respect mensen | 30 dec. '23 |
| Aukje | Pffff pittig hoor! Respect | 28 dec. '23 |
| Sense hofstede | Een stoere reis, meer inspanning dan uitspanning,… | 27 dec. '23 |
| Hetty | Wat ziet dat er schitterend uit! | 27 dec. '23 |
| Heit en Mem | Wauw..... heel stoer. Jim bin echte trochsetter. Krûper | 27 dec. '23 |
| Sense hofstede | Mooie reis zo te lezen, hier alle dagen regen,,vandaag… | 26 dec. '23 |
| Sylvia | Wat een avonturen! Bijzonder hoor. Fijne kerstdagen… | 24 dec. '23 |
| Paulien Bijma | Noflike krystdagen en bliuw genietsjen fan jim moaie… | 24 dec. '23 |
| Marcia | Wat een bijzondere dagen maken jullie mee. Ik wens… | 23 dec. '23 |
| Heit en Mem | Wer in heel mooi ferslach.Goede krystdagen. Oant in… | 22 dec. '23 |
| Annelies en Geert | Voor jullie in den verre......fijne gladde wegen,… | 22 dec. '23 |
| Greetje. | Prachtige bysûndere verhalen. Groetnis ❤🌻🎄 | 19 dec. '23 |
| Klaaske Hijma | Bedankt foar de prachtige ferhalen!! Goeie reis fierder!! | 18 dec. '23 |
| Klaas | Prachtig mooie ferhalen allegear! We misse jim wol… | 17 dec. '23 |
| Klaas | Ik geef het op, waar sta jij Grietje? | 17 dec. '23 |
| Sense hofstede | Wat bijzondere verhalen ,maar wel heel mooi | 17 dec. '23 |

- Sylvia: Wat een gave reis Grietje!…
- Remco: Superleuk geschreven en erg…
- Hetty: Heel leuk om op deze manier,…
- Annelies en Geert: Kom goed thuis en geniet…
- Maartje: Wat een fantastich mooie…
Alle reacties »