Reacties
Reacties 51 - 100 van 263
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Annelies en Geert | .....trouwens.....het eerste, het derde en het vierde… | 17 dec. '23 |
| Annelies en Geert | Fantastisch lieve vrienden ! Blijf voorzichtig met… | 17 dec. '23 |
| Heit en Mem | Wat mooi, samar op sneintemoarn wer in heel lang ferslach.… | 17 dec. '23 |
| Harriët | Super om jullie nieuwe belevenissen te lezen. En goed… | 17 dec. '23 |
| Maartje | Wat een mooie verhalen weer, leuk! Al krijg ik bijna… | 13 dec. '23 |
| Marcia | Wat een mooie belevenissen en tof die spontane ontmoetingen… | 13 dec. '23 |
| Annelies en Geert | Mooie verslagen; we krijgen een goede indruk van jullie… | 13 dec. '23 |
| Erwin | Wat een mooie ervaringen en verhalen! Geniet van jullie… | 13 dec. '23 |
| Greetje. | Super. Die hitte speelt jullie wel parten. Echte"Stânfriesen… | 13 dec. '23 |
| Natascha | Wat een heerlijke verhalen. Geniet er nog van | 12 dec. '23 |
| Ineke De boer | Heerlijke go with the flow toppers zijn jullie. Geweldig… | 12 dec. '23 |
| Greetje. | Heel bijzonder. Kanjers binne jim. Folke plesier de… | 12 dec. '23 |
| Fabe & Janna | Heerlijke verhalen, mooi dat we zo mee kunnen genieten!!… | 11 dec. '23 |
| Hans | Eindelijk tijd en rust gevonden om jullie prachtige… | 8 dec. '23 |
| Annelies en Geert | Ligt hier ook al glasvezel ? | 8 dec. '23 |
| Jeroen f | Wat geniet ik mee! Brengt herinneringen terug va 26… | 8 dec. '23 |
| Nadja | Heerlijk om mee te lezen over jullie avonturen! Hier… | 8 dec. '23 |
| Fam van der woude | Wat een avontuur! Jaloers op jullie zomerse outfit.… | 8 dec. '23 |
| Annelies en Geert | Goedemorgen, bij ons zijn ze nu glasvezel aan het… | 8 dec. '23 |
| Harriët | Weer een heerlijk verhaal. Wat zullen jullie bruin,… | 7 dec. '23 |
| Appie en Antje | Veel respect toppers | 7 dec. '23 |
| Sense | Veel foto’s maken als jullie toch met de Chinese… | 7 dec. '23 |
| Marcia | Wat een leuk huisje zeg en die lunch 😂. Ben benieuwd… | 7 dec. '23 |
| Albert | Misschien is t beter om Laos toch meer als ingrediënt… | 7 dec. '23 |
| Stefan Leferink | Leuk om jullie zo te volgen! Heel veel plezier nog… | 6 dec. '23 |
| Laura Metiary Volmer | Heerlijk om te lezen en de foto's te zien Klaas!!!… | 5 dec. '23 |
| Annelies en Geert | Die laatste foto heeft als bijschrift: "Kom op… | 5 dec. '23 |
| Lysbert | Schitterend! Veel plezier! | 4 dec. '23 |
| Heit en Mem | Wat wer in prachtich ferslach. Fijn dat jim it tegearre… | 4 dec. '23 |
| Heit en Mem | Wij genietsje fan jim mooie ferhalen. Jim binne echte… | 30 nov. '23 |
| Marcia | Zoooo fietsbikkels, lekker bezig en respect voor de… | 30 nov. '23 |
| Anke | Leuk om over jullie avonturen te lezen! Zo zijn jullie… | 30 nov. '23 |
| Harriët | Prachtig verhaal weer. Wat een belevenissen. Jullie… | 30 nov. '23 |
| Aukje | Ol wer een wieke foarbij!!! Super leuk. Succes en… | 30 nov. '23 |
| Irene | Leuk deze reis te kunnen meegenieten! Veel plezier… | 30 nov. '23 |
| Annelies en Geert | Hééé lieve mensen uit Friesland, fijn dat jullie… | 30 nov. '23 |
| Aaltje | Leuk om jim ferhalen te lêzen. Een compleet oare… | 30 nov. '23 |
| Klaaske Hijma | Jim binne superminsken!! Wy fine it al dreech om in… | 30 nov. '23 |
| Gerda | Veel plezier! | 27 nov. '23 |
| Annelies en Geert | Hoi met Geert, Wij waren dit weekend in Friesland… | 27 nov. '23 |
| Klaaske Hijma | Hearlik Klaas en Grietje, ik genietsje no al, ja sa… | 26 nov. '23 |
| Marcia | Cheers en wat een mooi begin van jullie nieuw fietsavontuur.… | 26 nov. '23 |
| Aaltje van Giessen | Wat leuk om over jullie voorspoedige en voortvarende… | 26 nov. '23 |
| Hetty | Zo lang naar uitgekeken en dan nu al het eerste reisverslag.… | 26 nov. '23 |
| Heit en Mem | Prachtich ferhaal. Genietsje.🥰 | 26 nov. '23 |
| Aukje | Wat al een leuk reis verslag! Erg leuk om te lezen.… | 26 nov. '23 |
| Arjen | Mooi en voorspoedig begin, geniet!! Maar dat komt… | 26 nov. '23 |
| Harriët | Heerlijk genieten en hier meegenieten. Veel plezier… | 26 nov. '23 |
| Richard Douwes | Bedankt voor de prachtige verhalen en foto's… | 20 feb. '19 |
| André | Wat een mooie ervaring oud buurman. Moet schitterend… | 17 feb. '19 |

- Sylvia: Wat een gave reis Grietje!…
- Remco: Superleuk geschreven en erg…
- Hetty: Heel leuk om op deze manier,…
- Annelies en Geert: Kom goed thuis en geniet…
- Maartje: Wat een fantastich mooie…
Alle reacties »