Reacties
Reacties 201 - 250 van 263
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Greetje. | Interressant | 14 jan. '19 |
| Sense hofstede | Mooi dat alles weer in orde is , mooie dagen en we… | 14 jan. '19 |
| Sense hofstede | Wat een belevenis deze keer,heel bijzonder Liefs Pa… | 13 jan. '19 |
| Heit en Mem | Wat in mooi verhaal. Krûper | 13 jan. '19 |
| Jettie | Hoi, ik benijd jullie niet om het fietsen, maar wel… | 13 jan. '19 |
| Wilma | Zo herkenbaar Grietje!!! | 12 jan. '19 |
| Fabe & Janna | Prachtig verhaal weer, Cambodia klinkt als een heel… | 12 jan. '19 |
| Harriët | Heerlijk, zo'n resort met gezond en puur eten,… | 11 jan. '19 |
| Dietha | Gelukkig is Klaas weer opgeknapt. Ik ben wel heel… | 11 jan. '19 |
| Sense hofstede | Mooi dat het weer goed gaat, bedankt voor jullie verhaal… | 11 jan. '19 |
| Marcia | Fijn dat jullie genieten en Klaas weer is opgeknapt.… | 11 jan. '19 |
| Annette | Super om te horen dat het weer goed gaat. Heel succes… | 11 jan. '19 |
| MJ | Zeg niet dat jullie niets beleven! Wat een avontuur.… | 10 jan. '19 |
| Carola van Loen | Mooie verhalen om te lezen. Het is volgens mij nu… | 10 jan. '19 |
| Klaas en Anneke | Dag fijne vrienden, wij zitten nu in Lanzarote en… | 9 jan. '19 |
| Marco en Ellen | Nu eerst een paar dagen rust om goed te herstellen.… | 9 jan. '19 |
| Franke Kooijker | Wat. Een vervelend begin , maar gauw herstellen ,… | 9 jan. '19 |
| Harriët | Wat een tegenspoed wat de maag betreft. Hopen dat… | 9 jan. '19 |
| Marcia | Bijzondere belevenissen. Leuk om jullie verhalen te… | 8 jan. '19 |
| Martin van Oostveen | Mooie verhalen! ! Beterschap Klaas! | 8 jan. '19 |
| Anke | Ik fien it fijn om jim te folgjen en jim ferhalen… | 8 jan. '19 |
| Gerda | Beterschap Klaas! Rustig aan, lekker bijkomen in het… | 8 jan. '19 |
| Annette | Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen! Ik reageer… | 8 jan. '19 |
| Lysbert | Beterschap Klaas! Lekker uitrusten! | 8 jan. '19 |
| Jettie | Oh jongens, ik had die fiets allang in de wilgen gehangen,… | 8 jan. '19 |
| Heit en Mem | Betterskip leave Klaas. Mar rêstich bekomme en fytsen… | 8 jan. '19 |
| Fabe & Janna | Wat hebben jullie weer een leuk verhaal geschreven,… | 8 jan. '19 |
| Lysbert | Hoi Klaas en Grietje, leuk om jullie avonturen te… | 7 jan. '19 |
| Harriët | Nou. Rare boel. Ziet eruit als een redelijk luxe golfresort;… | 6 jan. '19 |
| Sense | Vertaalapp, Komoot, etc: een high-tech reis! Nu maar… | 6 jan. '19 |
| Harriët | Dat was weer een mooi verhaal. Alle belevenissen helpen… | 5 jan. '19 |
| Marco en Ellen | Leuk om jullie avontuur te volgen! Geen last van de… | 4 jan. '19 |
| Heit en Mem | Zo beleef je nog's wat. Het leven gaat nu eenmaal… | 4 jan. '19 |
| Dietha | Leuk om jullie te volgen. Jullie zijn goed voorbereid… | 3 jan. '19 |
| Harriët | Dat ziet er meteen al weer prachtig uit! En zo te… | 2 jan. '19 |
| Nicole Revier | Jullie ook de allerbeste wensen voor 2019! Een mooie… | 2 jan. '19 |
| Johan | Nog de beste wensen voor 2019 en doe voorzichtig daar. | 2 jan. '19 |
| Harriët | Een heel gelukkig nieuwjaar! Het wordt vast veel genieten.… | 1 jan. '19 |
| Teun | Folle lok en seine foar 2019 en in bjuster baarlijk… | 1 jan. '19 |
| Marcia | Gelukkig nieuwjaar en een fantastische reis gewenst | 1 jan. '19 |
| Sense hofstede | Een voorspoedig en liefdevol Nieuwjaar toegewenst… | 1 jan. '19 |
| Nadja | Een heel gelukkig en gezond 2019 voor jullie! 🥂✨Nog… | 31 dec. '18 |
| Jettie | Folle lok en seine en dat al jullie wensen en dromen… | 31 dec. '18 |
| Heit en Mem | Folle lok en seine. Jim gean dochs 2jan fytsen? | 31 dec. '18 |
| Carola van Loen | De beste wensen voor 2019 ! Dat is nog eens gaaf om… | 31 dec. '18 |
| Franke Kooijker | Voor jullie ook een gelukkig nieuwjaar, wij moeten… | 31 dec. '18 |
| Bas | Succes toppers! | 30 dec. '18 |
| MJ | Heel veel plezier samen! Geniet van deze onvergetelijke… | 29 dec. '18 |
| Nadja | Een hele fijne reis voor jullie! Geniet van het land,… | 29 dec. '18 |
| Marcia | Heel veel plezier en op naar een bijzonder 2019 🥂 | 29 dec. '18 |

- Sylvia: Wat een gave reis Grietje!…
- Remco: Superleuk geschreven en erg…
- Hetty: Heel leuk om op deze manier,…
- Annelies en Geert: Kom goed thuis en geniet…
- Maartje: Wat een fantastich mooie…
Alle reacties »