Gelukkig nieuwjaar!

1 januari 2019 - Bangkok, Thailand

Gelukkig nieuwjaar! Het is echt heel bijzonder om 6 uur eerder en in korte broek / jurkje oud en nieuw te vieren op een dakterras in Bangkok! Wij wensen iedereen een gelukkig en gezond 2019!

Na een uitstekende vlucht kwamen wij zondag rond 15.15 aan in Bangkok. Onze fietsdozen zien er onbeschadigd uit en hebben we voor paar dagen in depot gezet op het vliegveld. We willen eerst een paar dagen acclimatiseren en dat lukt prima in een super, gemoedelijk, hotel met zwembad op het dakterras ;-) Oudejaarsdag al een heerlijke massage gehad om de spiertjes een beetje los te maken en heerlijk Thais gegeten. En natuurlijk een lekkere cocktail / biertje om afscheid te nemen van het bijzonder jaar 2018 en proosten op nieuwe belevenissen in 2019! Morgen halen we de fietsen op en zullen we in een hotel in de buurt van het vliegveld deze in elkaar gaan zetten en een proefritten maken. Woensdag 2 februari staat de eerste fietsdag gepland. Wij zijn benieuwd wat we allemaal gaan beleven. We houden jullie op de hoogte!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Franke Kooijker:
    31 december 2018
    Voor jullie ook een gelukkig nieuwjaar, wij moeten nog even wachten.
    Verder mooi dat jullie een goede reis hebben gehad.
  2. Carola van Loen:
    31 december 2018
    De beste wensen voor 2019 ! Dat is nog eens gaaf om de jaarwisseling in BKK mee te maken. Nog een paar dagen en dan begint jullie fietsavontuur. Heel veel plezier 🤗
  3. Heit en Mem:
    Folle lok en seine.
    Jim gean dochs 2jan fytsen?
  4. Jettie:
    31 december 2018
    Folle lok en seine en dat al jullie wensen en dromen in 2019 uit mogen komen.
  5. Nadja:
    31 december 2018
    Een heel gelukkig en gezond 2019 voor jullie! 🥂✨Nog even lekker relaxen en dan op fietse!!
  6. Sense hofstede:
    1 januari 2019
    Een voorspoedig en liefdevol Nieuwjaar toegewenst en veel fietsplezier.
  7. Marcia:
    1 januari 2019
    Gelukkig nieuwjaar en een fantastische reis gewenst
  8. Teun:
    1 januari 2019
    Folle lok en seine foar 2019 en in bjuster baarlijk moaie reis tawinske!
    Groetnis fan Teun en Eppie
  9. Harriët:
    1 januari 2019
    Een heel gelukkig nieuwjaar! Het wordt vast veel genieten. We genieten hier graag mee met jullie. X Harriet en Ido.
  10. Johan:
    2 januari 2019
    Nog de beste wensen voor 2019 en doe voorzichtig daar.
  11. Nicole Revier:
    2 januari 2019
    Jullie ook de allerbeste wensen voor 2019! Een mooie start hebben jullie in ieder geval! En uiteraard een supergave vakantie gewenst. Ik ben vrijdag op kantoor zo de deur uitgerend, was niet mijn bedoeling. Geniet ervan, ook ik ga jullie volgen😀Liefs Nicole